5 Pasi pentru curatenia la birou

5 Pasi pentru curatenia la birou

Ati revenit la birou dupa o lunga perioada de izolare si vreti sa dati un refresh locului in care va desfasurati activitatea profesionala? Iata mai jos 5 pasi pentru curatenia la birou! O mare parte dintre dumneavoastra ati revenit deja la serviciu dupa o lunga perioada cand birourile au fost mutate acasa. Poate unii aveti deja planuri sa va redecorati biroul sau sa faceti o curatenie generala. Indiferent care ar fi aceste planuri, un lucru este cert: curatenia creeaza o stare de bine, va ajuta sa fiti mai productivi si mai creativi.

Daca in acelasi loc va intalniti cu diversi clienti sau colaboratori, sigur o sa aveti sanse mai mari sa bateti palma. Sansele sa incheiati contracte intr-un mediu ordonat si curat sunt mai mari pentru ca cel din fata dumneavoastra isi va face o prima parere in doar 30 de secunde de cand v-a cunoscut si a luat contact cu biroul dumneavoastra. Iata mai jos 5 pasi pentru curatenia la birou.

5 Pasi pentru curatenia la birou

1. ORDINEA PE BIROU SI IN RESTUL INCAPERII

Ordinea pe birou sau in incaperea unde se afla biroul este primul impact pe care cineva il are cu dumneavoastra la serviciu. Imaginea biroului va poate caracteriza in ochii celuilatlt atat profesional cat si personal, asa ca incercati sa pastrati aceasta imagine cat mai curata.

2. SEPARATI OBIECTELE DIN CATEGORII DIFERITE

Chiar daca sunt puse in ordine, vasele, hainele, obiectele de birotica si decor nu vor face o echipa prea buna impreuna. Daca nu aveti un spatiu prea generos ideal ar fi sa incercati sa puneti intr-un sertar canile, in altul obiectele de brotica, pentru haine sa aveti cateva agatatori, etc. Optati pentru cat mai multe spatii de depozitare si organizare, de preferat sa nu fie la vedere.

3. AERISIREA BIROULUI SI ORIENTAREA LUI

Ar fi bine sa o aveti privirea catre o fereastra sau catre un spatiu deschis, nu catre un perete. Astfel, veti risca sa va simtiti sufocati si creativitatea va fi blocata. La fel se intampla si cand spatiul nu este corespunzator aerisit. Asa ca, dimineata cand ajungeti la birou, deschideti larg fereastra si ori de cate ori aveti ocazia. Chiar daca exista aer conditionat in incapere, briza diminetii este mult mai proaspata si energizanta.

4. UN SPATIU CARE SA VA INSPIRE

Un astfel de spariu este mai mult decat necesar la birou. Ori de cate ori aveti nevoie de creativitate sau sa va dati un refresh priviti la florile dumneavoastra preferate, la o poza cu un citat motivational, un premiu sau o colectie draga de pixuri. Insa, trebuie sa fiti atenti sa nu aglomerati biroul cu prea multe lucruri de genul acesta si sa va hotarati la 2-3 obiecte preferate care s ava insoteasca activitatea de la birou.

5. FACETI CURAT CONSTANT

Cate 5-10 minute pe zi, mai ales cand plecati de la birou este important sa nu lasati dezordine. Astfel, a doua zi veti gasi ordine si va puteti incepe treaba relaxati la o cafea, nu stresati ca asteptati pe cineva. Cel putin o data pe saptamana alocati-va 30-40 minute pentru o curatenie mai amanuntita in care sa stergeti in detaliu suprafetele, interioarele sis a aruncati ciornele sau documentele nefolositoare si o dat ala cateva luni

Turbo BIO Clean, curatenie la birou si acasa

Firma Turbo BIO Clean oferă servicii profesionale de CURĂȚENIE și IGIENIZARE pentru birouri, show-roomuri, spații comerciale, cabinete medicale, școli, afterschool-uri, farmacii, case, vile, apartamente, etc. Printre serviciile pe care le oferim se numără: curățenia generală și de întreținere, curățenia după constructor și după evenimente, curățare tapițerie (canapele, fotolii, auto). TURBO BIO CLEAN este o firma de curatenie profesionala ce utilizeaza produse bio care pot fi folosite in siguranta în locuintele in care traiesc bebelusi si animale de companie.Ne gasiti in Bucuresti, Ilfov, Dambovita, Brasov, Prahova si Arges.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *